Las Vegas

4 augustus 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Dag 11,12 en 13 in Las Vegas

Super appartement, zeker aan te bevelen, 3 mega tv's, 2 slaapkamers met grote bedden en inloopkasten. Inclusief wasmachine, dus mooi op de helft van de reis even de noodzakelijke was doen. Wij zijn Las Vegas ingelopen en hebben de show bekeken bij Bellagio, geweldig mooi om te zien, de waterfonteinen. Wat een spektakel allemaal, wat een aparte stad. Woensdag 3 augustus zijn wij naar de Hooverdam geweest. Vanwege de hitte 42 graden kun je er haast niet rondlopen, te warm. Wat een gigantisch bouwwerk, bijzonder. Aan de ene kant ben je in de staat Nevada en aan de andere kant in de staat Arizona en je bent dan gelijk een uur later. Vanwege de hitte maar een klein rondje gelopen en weer teruggegaan naar Las Vegas. 's avonds met een shuttle van het Holiday Inn naar de stad gegaan. Wij hebben de vulkaanuitbarsting gezien bij The Miracle, gigantisch. Hierna naar Venetia gelopen, het echte Venetië is hier nagebouwd, zelfs met een hele mooie blauwe lucht. De gondels die varen er door het hotel. Hier waren heel veel aparte winkels. De 3e dag in LV hadden wij aangemerkt als rustdag, even een beetje bijkomen van alle indrukken. Natuurlijk konden we het niet laten en zijn we met de busshuttle van Holiday Inn de stad ingegaan. Af laten zetten bij Tropicana en vanuit hier de M&M store bezocht. Wat een leuke winkel. Wij hebben er ook nog een 3-D film bekeken, super. Hierna de coca cola winkel bezocht en New York New York. Hier loopt een achtbaan door het hotel. Wij hebben dit niet gedaan omdat dit wel prijzig is. Las Vegas een hele bijzondere stad.