Joshua tree

12 augustus 2016 - Joshua Tree National Park, California, Verenigde Staten

Laatste stukje van onze reis.

Vandaag rijden we door Joshua Tree National Park. Wij wisten niet wat wij ons hier bij voor moesten stellen, maar ook dit park, heeft onze verwachtingen overtroffen. Het is een park met heel veel cactussen en daarnaast veel en hoge rotsen. De kinderen vonden dit geweldig, lekker klimmen. Nou dan heb je er geen kind aan. Wij zijn aan de Noordkant, het park binnengereden en aan de westkant zijn wij het park weer uitgereden. De rotsen hebben allemaal verschillende namen. Wij hebben een stuk gewandeld, Hidden Valley, dit is een trail van 1 mijl dus 1,6 km. In deze valley verstopten vroeger de paardendieven zich, vandaar de naam. De naam doet zijn eer aan. Toen wij de valley inliepen konden we niet zien waar de ingang was. Het is dat wij pijltjes konden volgen, het lijkt allemaal precies op elkaar. Heel bijzonder, het lijkt net of je alleen op de wereld bent, tijdens de wandeltocht kwamen wij geen andere mensen tegen. Wat een rotsen in een hele bijzondere omgeving. Gelukkig was het bewolkt, maar echt wel warm.  Net als de andere parken, ook dit was weer bijzonder.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl