Terugreis van San Diego naar huis

17 augustus 2016 - Düsseldorf Airport, Duitsland

Wij zijn dinsdag om 13.45 uur vertrokken vanuit San Diego richting LAX (ofwel vliegveld van Los Angeles). Tegen 16.00 waren wij bij het verhuurbedrijf om de auto in te leveren. Dit ging zo snel, dat wij om 16.30 al op het vliegveld stonden en zelfs al bij de juiste terminal afgezet waren. Wij konden gelijk doorlopen naar de incheckbalie, waar wij direct aan de beurt waren. Gelijk gevraagd of de bagage doorgelabeld kon worden naar Düsseldorf en het allermooiste was dat zij ons gelijk incheckte voor de vlucht naar Düsseldorf, zodat wij op Londen Heathrow gelijk konden doorlopen. Het nadeel van dat alles zo snel gaat is dat wij lang moesten wachten, onze vlucht zou pas om 20.55 vertrekken. Even een hapje gegeten, maar dit was ontzettend duur. Alleen een hamburger was al 12 dollar, maar goed er moest wel wat gegeten worden en wij hebben frietjes genomen met chicken (kip). Het inchecken ging snel en toen kon de lange vlucht beginnen. Wij gingen de nacht in, dus al vrij snel gingen mensen slapen. Natuurlijk wij ook en hierdoor vloog de reis voorbij. Op Heathrow werden we met de bus van terminal 3 naar terminal 5 gebracht. Hier bleek dat er een beetje vertraging zou zijn, maar toch is de vlucht tijdig vertrokken en waren we met een 1 en 15 minuten in Düsseldorf. Wij hebben de auto opgehaald en toen naar huis. Dit was een hele  vermoeiende autorit  na zo'n lange reis, maar tegen 22.30 waren we thuis in Losser.

Wij hebben enorm genoten van onze rondreis. Het was een reis van heel veel indrukken. Een hele leuke reis en heel mooi om op terug te kijken. Iedereen heeft er een gigantisch mooie ervaring bij gekregen.