Van Las Vegas naar Bryce (dag 13, 5 augustus 2016)

5 augustus 2016 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Vandaag zijn we van Las Vegas naar Bryce Canyon gereden. Hier zitten we in een Best Western Hotel, daar aangekomen blijkt dat wij maar een 4-persoonskamer hebben. Drie kinderen in 1 bed is geen optie dus maar een rolaway bed geregeld. Dit hotel staat bij de ingang van het Bryce Canyon National Park en het is hier zeer commercieel.

Op de weg hiernaartoe kwamen wij langs de Kolob Canyons, dit is een onderdeel van Zion National Park. Wij hebben de route gereden, die ongeveer een uur duurde, ondertussen lekker gepicknickt en van het uitzicht genoten. De canyons waren gigantisch, rood gekleurd, waaronder de weg ook rood. Wat een ruwheid van de natuur.

Na het vervolgen van onze weg werd het weer steeds slechter. In Las Vegas was het nog 32 graden en bij aankomst in Bryce was het nog 19 graden. Wij hebben zelfs onderweg regen gehad. Vandaag zijn we door drie staten gereden, deze zijn Nevada, Arizona (1 uur eerder dan LV, dus nog maar 8 uur verschil met Nederland) en Utah.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl