Bryce Canyon (dag 14, 6 augustus 2016)

6 augustus 2016 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Geweldig natuurpark. Ons hotel ligt dichtbij de ingang. Wij wouden eerst met de busshuttle maar hebben besloten om met de auto te gaan. Wij hebben de auto bij Sunrise point geparkeerd en zijn de Queens garden trail gaan lopen. Wat een geweldige natuur, onbeschrijvelijk, wat mooi. Je raakt niet uitgekeken. De route is prettig om te lopen, het weer was goed, niet te warm, maar echt lekker wandelweer. Gelukkig scheen het zonnetje, waardoor de omgeving nog een veel mooier effect krijgt. Via een andere trail (Navago) teruggelopen naar het viewpoint sunset point. Deze trail was alleen maar een steile weg, met geweldig uitzicht. Echt overweldigend allemaal, mooi. Dit zijn wel hele bijzonder indrukken.

Vanuit sunset point zijn we teruggelopen naar sunrise point waar we de auto hadden staan. Hier heerlijk in de natuur gepicknickt. Hierna onze weg vervolgd naar het eind van de Bryce Canyon, wij hebben geen trail meer gelopen, maar hebben wel bij de verschillende view points het schitterende uitzicht bekeken. Hierna teruggereden naar het hotel, zodat de kids lekker konden gaan zwemmen.

De foto’s zeggen niet alles, het zijn vooral de indrukken die we op hebben gedaan.