Vliegreis

24 juli 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Wij moesten de eerste dag vroeg op staan. De ene gaf aan drie uur van te voren aanwezig en de ander twee uur. Wij hebben drie uur aan gehouden en waren iets later, maar goed ook omdat stipt om 7 uur de incheckbalie openging. Wij hadden een korte overstap tijd en dit hebben we aangegeven. In Londen Heathrow ging het zeer voorspoedig. Met een bus werden we van de ene naar de andere terminal gebracht. Wij konden zo door en zaten om 11.00 uur in het vliegtuig. Wij hebben op Heathrow onze ogen uitgekeken, wat een enorm vliegveld. Voordat we er waren kregen we nog een sightseeing Londen. Dit was enorm gaaf. De jongens hebben alle voetbalstadions gezien. Wij gingen echt over het centrum, echt super. Eenmaal in het vliegtuig kon de lange vlucht beginnen van 11 uur. Een filmpje kijken, beetje lezen en slapen. De tijd vloog om. Wij moesten lang wachten bij de douane, maar eenmaal hierdoor en de koffers waren er gelijk en toen op zoek naar de shuttle om de auto op te halen. De auto werd gebracht ...wat een joekel.... Wij zijn gelijk naar het hotel gereden en tot 20.00 hebben we geprobeerd om wakker te blijven, maar de ogen vielen dicht (het was eigenlijk 4.00 uur 's nachts). Goede nachtrust en dan kunnen we beginnen aan onze rondreis.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl