Hollywood (dag 2)

25 juli 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Iedereen was op tijd wakker. 5.00 uur, niet zo gek. Om 7.00 uur hebben we ontbeten. Na dit heerlijke ontbijt zijn wij met onze grote auto vertrokken. Een automaat is wennen en dat in het drukke verkeer in LA. Natuurlijk wouden wij iets zien van Hollywood. Wij zijn richting Mann's Chinese theatre gereden. Wat geweldig allemaal! Wij zaten gelijk bij de walk of fame, wat een sterren. Wij hebben de auto geparkeerd, was wel duur, maar dit was het zeker waard. Wat een bijzondere plek is het hier en wat een belevenis om hier te lopen terwijl je dit alleen kent van de tv. Je kunt met superman en allemaal andere filmhelden op de foto. Wij hebben onze ogen uitgekeken. Hierna naar het Observatorium gereden. Op maandag is dit gesloten, maar toch was het heel erg druk, dat wil wat zeggen als het open is. Wij hadden een gigiantisch uitzicht op de letters "Hollywood". Wij zijn tegen 13.00 uur vertrokken naar Pismo beach, ons volgende punt. Dit was een mooie route en het was heel warm, maar hoe dichter we bij ons eindpunt kwamen hoe mistiger en kouder het werd. Jammer want hierdoor hadden wij geen mooi uitzicht. Wij hebben bij aankomst dan ook niets meer gedaan.