Reisdag van Page naar Williams (dag 17) en Monument Valley

9 augustus 2016 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Reisdag van Page naar Williams. Vandaag hebben wij een reisdag, eerst zijn wij naar Monument Valley gereden. Monument Valley zijn rotsen die allemaal uit de grond steken en die ieder zijn eigen betekenis hebben. De route die je kunt volgen om ze allemaal te zien is 17 mijl, dit kun je met je eigen auto doen. Het is een gigantische hobbelweg. Soms best eng door de grote gaten die er in de weg zitten. Je moet echt goed opletten met het rijden. Monument Valley was schitterend. Mooie panorama’s, mooi stukje natuur. Je blijft je verwonderen over de natuur, wat deze teweeg brengt. Het is wel heel commercieel, maar wel de moeite waard om te bekijken.

Hierna zijn wij naar de camping gereden, doordat wij door verschillende tijdzones kwamen, wisten we niet meer hoe laat het was. Bij aankomst gaf de klok in de auto 19.00 uur aan, maar het bleek nog maar 18.00 uur te zijn. De temperatuur was flink gedaald van 35 graden in Monument Valley, naar 12 graden op de campground. Dit is wel een nadeel, want de weggestopte truien konden weer uit de koffer. Hopen dat het weer morgen weer beter is, maar de vooruitzichten geven niet veel goeds.